1. Modalitate plasare comenzi
Selectezi produsele și le adaugi în coș
Vizualizezi coșul și apeși Finalizare comandă
Completezi cu atenție datele personale
Selectezi una din modalitățile de plată
Apeși Plasează comanda
După finalizarea comenzii veți primi un mesaj de informare pe adresa de e-mail specificată. Mesajul conține detaliile comenzii dumneavoastră și informații privind renunțarea la comandă.
În cazul în care nu primiți mesajul de comandă, vă rugăm să verificați zona de Spam a căsuței dumneavoastră de email.
2. Modalități de plată
În momentul finalizării comenzii, aveți posibilitatea să selectați una dintre cele trei modalităti de plată de mai jos:
Online, prin card bancar de debit și de credit
Plata online cu cardul este realizată folosind serviciile MobilPay, una din cele mai folosite platforme de plați online din Romania. Vă garantăm astfel siguranța si confidențialitatea maximă a platilor dumneavoastră
Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, VisaElectron, MasterCard, Maestro
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacțiile cu cardul.
Mobilasigma.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dvs.
Online, prin card bancar cu plata în max 5 rate fără dobândă
Plata cu cardul în rate fără dobânda este valabilă pentru următoarele tipuri de carduri:
– Cardul Avantaj Credit Europe Bank
– Cardul Star Banca Transilvania
– Cardul de credit Alpha Bank
– Cardul Bonus Banca Garanti
– Cardul Finance BRD
Pentru a putea cumpăra cu cardul în rate fără dobândă sunt necesar de urmat urmatorii pași:
Pasul 1: introduci datele cardului
Pasul 2: alegi numărul de rate dorit din cele disponibile pentru tipul tău de card
Pasul 3: apeși butonul Plătește
Ordin de plată – persoană juridică & Transfer bancar – persoană fizică
Plata prin transfer bancar se efectuează în baza facturii proforme emise de către SC SIGMA CONFORT GRUP SRL. Factura va fi trimisă la adresa de e-mail menționată de dumneavoastră.
Vă rugăm sa trimiteți confirmarea de plată pe e-mail la adresa [email protected] , specificând numărul comenzii
Datele beneficiarului sunt următoarele:
– Denumire societate: SC SIGMA CONFORT GRUP SRL
– Banca: Raiffeisen București Mall
– Cont bancar: RO96RZBR0000060019338040
– Nr. de Înreg. la Registrul Comerțului: J40/19376/2008
– Cod Unic de Înregistrare: RO24753014
– Adresă beneficiar: Strada Alexandru Locusteanu 19 București
Ramburs (plata cash la livrare)
Valoarea comenzii se achită la agentul firmei de curierat rapid în momentul în care primiți coletul.
Valoarea rambursului va fi cea comunicată dumneavoastră în momentul plasării comenzii și va corespunde cu suma menționată pe factura ce însoțește marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).
3. Modalități de livrare
În cazul magazinului online
In functie de tipologia produsului selectat, comanda dumneavoastra va fi livrata, fie folosind serviciile unei firme profesioniste de curierat rapid, fie folosind serviciile unei firme de transport.
Comenzile se vor livra in intervalul de timp specificat pe pagina fiecarui produs.
Tariful de transport se calculeaza individual pentru fiecare produs, in functie de numarul de colete, de greutatea gravitationala si de greutatea volumetrica si este afisat atat pe pagina de produs cat si in cosul de cumparaturi.
Livrarea se face pana la intrare in imobil, până in fața casei, respectiv a blocului.
4. Despre produse și servicii
Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor sau serviciilor conexe se face pe propria răspundere. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi ușor din punct de vedere coloristic de imaginile prezentate.
Politica legată de garanție
Conform Legii 449/2003 produsele comercializate de SC SIGMA CONFORT GRUP SRL prin intemediul site-ului mobilasigma.ro au un termen de garanție de 24 de luni pentru persoane fizice și de 12 luni pentru persoane juridice. Fiecare produs care beneficiază de garanție va fi însoțit de certificat de garanție iar perioada de garanție începe cu data preluării produsului. Clienții au obligația de a păstra certificatul de garanție împreună cu factura, fără acestea pierzându-se dreptul la garanție – detalii în magazine
Clientul trebuie să informeze in prealabil vânzătorul în cazul unor neconformități după care produsele considerate defecte vor fi returnate de către client la adresa specificată in pagina contact, însoțite de factura originală și de certificatul de garanție. Costurile de returnare vor fi suportate de către client.