Returnarea produselor cumpărate online:

Potrivit legislației în vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris Sigma Confort Grup SRL, pe adresa de email: [email protected] cu privire la faptul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului/elor, iar produsul/e va/vor putea fi predat/e cel târziu la finalul orelor de lucru(ora 17:00) a celei de a 14-a zi ,cu excepția zilelor de weekend și a sărbătorilor legale.

Singurele costuri directe ce revin consumatorului sunt cheltuielile aferente transportului produselor comandate.

Acestea  cheltuieli includ transportul produsului/elor tur (din depozitul Sigma Confort Grup SRL pana la adresa clientului) dar si retur (de la adresa clientului pana in depozitul Sigma Confort Grup SRL). Sigma Confort Grup poate alege sa suporte, integral sau partial, costul transportului tur (din depozitul Sigma Confort Grup SRL pana la adresa clientului) pentru anumite produse comandate. În cazul produselor care pot fi livrate în mod normal prin poștă, Clientul va suporta integral costul transportului acestor produse de la adresa Clientului la depozitul Sigma Confort Grup SRL. În cazul produselor comandate care nu pot fi livrate în mod normal prin poștă, costul transportului produselor comandate de la adresa Clientului la depozitul Sigma Confort Grup SRL va fi suportat integral de către Client

Returul se face de către consumator la adresa specificată, adresa de la care produsul a fost primit, ambalat corespunzător în carton sau folie, in functie de ambalajul original, în aceeași stare în care a fost primit.  Nu pot fi acceptate produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate, au urme de uzură sau folosire, zgârieturi, tăieturi, lovituri, șocuri mecanice/ electrice; de asemenea nu pot fi acceptate la retur produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile sau produsele care au fost montate necorespunzător.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează Sigma Confort Grup SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract în mod neechivoc, în scris, prin poșta electronică, la adresa [email protected]. Dupa confirmarea ambalarii corespunzătoare a produsului, Sigma Confort Grup SRL va notifica firma de curierat, sau firma de transport, in functie de greutatea si volumetria coletului, pentru ridicarea acestuia. Mai multe detalii privind modalitățile de efectuare a returului dorit de dumneavoastră se pot solicita la nr de telefon 0733 988 889.

Clientului care a notificat Sigma Confort Grup SRL privind intenția de returnare îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Sigma Confort Grup SRL decizia sa de retragere din contract.

Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Sigma Confort Grup SRL are dreptul de a decide acceptarea/ neacceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea diminuării valorii realizate de către reprezentanții noștri.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile calendaristice de la returnarea și recepționarea produsului în depozitul nostru.

Montarea necorespunzătoare a produsului atrage după sine pierderea garanției.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

Aceste dispoziții de mai sus nu se aplică clienților persoane juridice.

Returnarea produselor:

În cazul în care, in momentul primirii produselor, constatați ca acestea prezinta un defect de fabricatie, Sigma Confort Grup SRL se obliga sa va schimbe produsul cu altul identic în termen de 15 zile. Dacă totuși acest lucru nu este posibil, deoarece produsul nu se mai afla in stoc, se va rambursa contravaloarea produsului defect. În cazul solicitării din partea clientului, se poate achizitiona un produs diferit, cu un pret egal sau mai mare decat pretul produsului achizitionat initial. In cazul in care produsul inlocuitor este mai scump decat produsul achizitionat initial, clientul va achita diferența de preț. Sigma Confort Grup SRL va trimite produsul solicitat la schimb, sau contravaloarea produsului achizitionat initial, doar după ce Clientul a returnat produsul in discutie și acesta a fost recepționat în aceeași stare în care a fost livrat.

Procedura de returnare:

Dacă sunt îndeplinite condițiile pentru returnarea produsului/elor, consumatorului îi va fi returnată suma plătită pe produs/e(exceptand costul transportului tur-retur intre depozitul Sigma Confort Grup SRL si adresa la care clientul a solicitat livrarea) într-un interval de 30 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat prin virarea banilor într-un cont bancar. În acest scop, cumpărătorul se obliga să pună la dispoziția vânzătorului, in scris, prin poșta electronică, la adresa de email: [email protected], un cont bancar valid și funcțional, denumirea băncii, numele si prenumele titularului de cont.

Aceste dispoziții se aplică în conformitate cu O.U.G 34/2014, în cazul achiziționării de produse comercializate pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanță.

De asemenea puteți consulta pagina de Termeni și condiții.
De asemenea puteți consulta Politica noastra de Confidențialitate.
De asemenea puteți consulta Politica de cookies.